welc0me t0 the blog

lepazkan kesumbatan....haha

Monday 21 February 2011

kesumbatan mlampau...

kesumbatan.....2 je la word yg aku dpt gmbrkn saat neyh..lpz spm dok umh mmg xda wt pa ar...on9 ar pah ceroh...2 je la kje aku ari2...bkn erk aku xnk cri keje..cume...malaz arc nk keje2 neyh an...bile kerja mule ar terikat nga mase... 2 yg aku lemoh uh...disiplin ag..etika pkaian ag..mmg xley bla ar an..bb 2 la smpai skrng aku still ag sbagai penganggor terhormat...haha..xley wt pa ar an...haha...agpon dok umh ney an ad gk kebaekn dyerk...xar bertmboh sngt dose aku neyh..mkin kurng ad..haha..phm2 je la an dok umh guane..msti ar baek ala2 malaikat skit an...agpon mmg neyh impian aku lpz exam..nk lepak kt umh suda...haha...aku pon skrng dh xmcm dlu dh..kot...xtvt mengeON pon dh x jalankn dh..chat tuboh bdan aku..haha..duet pon dh bley save dh...bese ar an..tp xtau ar an tkot satu ari 6t aku akn kmbali mengeON smule..haha..kte bkn tau pon kn ap akn berlaku 6t..sama2 la kte tngu erk..haha..k ar..bla lu..PEACE






0 nchat...:

Post a Comment