welc0me t0 the blog

lepazkan kesumbatan....haha

Monday 18 April 2011

berhiJRaH.......ore-ore klate..tunggu ambo sano!!!!

    yeah...seperti ap yg dirancang...18 aribln bersamaan 14 jamadil awl tahun 1432 hijrah mengikot kalendar islam...aku akn ke klantan..haha




first time boh aku ke klantan alone...naek bas ag uh..mmg btol2 akn menjdi experience ar...

ap2 pon aku berharap sume nyerk akn ok...
tp klau jdi ap2 pon nk wt guane an..ketentuan Tuhan..xde orng bleyh halang..so..klau jdi pe2..trime je larh..tp sume uh mntk jaoh ar...

ap2 pon aku yakin yg aku x bersndirian sbb aku percaye..........

**hnyar sekadar kata2..xde kne mengene ngan ap2 team bola sepak antarabngse...

1 nchat...:

sitinadzirahali said...

otomatik aku tringat supik glenyaaa . bhahahahah . fahmi rajin ajo aku

Post a Comment