welc0me t0 the blog

lepazkan kesumbatan....haha

Saturday 9 April 2011

ke sekolah...

      


        ari jumaat ari 2...g skolh...hjat erk skadar nk amik sijil je larh...kebetulan time smpai skolh uh truz ckgu ad..kre ok ar..xyh ar susa pyah nk g cari ckgu kt kelaz..
     
     agpon dtng jaoh2 smate2 nk amik sjil xar berbaloi ane an...tp nk wt guane...tnpe sijil x kemane ar aku....nk xnk kene ar amik jgk sijil uh...
    ps 2 g jmpew ar ckgu an mntk sijil...ciap salam ciom tngan ag uh..haha...ps2..bermula larh perbualan aku ngan ckgu...



        aku : cikgu..nk amik sijil bmba bleyh ckgu....
              ckgu : larh..sy bru nk msok klaz..
               aku : skjp jerk ckgu...dri jaoh sye dtng neyh ckgu...
              ckgu : ermmm...awk wt pew skrng.??
               aku : wt pew ag ckgu..keje je larh smentare tnggu pnggilan ane2...  
              ckgu : awk mntk mane..???
               aku : sye mntk je blake ckgu...maktb mntk....matrik...ipta..sume 
                          larh ckgu..
              ckgu : maktab???awk nk jdi ckgu erk...hahaha
                aku : larh..asl erk ckgu gelax..mcm plix erk...???
              ckgu : xde larh...cume xsngke awk mntk maktab...jdi 
                         ckgu...hahah...xpe2..insyaallah dpt..
                aku : insyaalalh....
               ckgu : ok..neyh sijil awk..awk  pegang jwtan pngerusi bmba kn taon 
                          lpz..
                aku : aik ckgu..ble mse plax...mne ad..mcm perli jerk ckgu..
               ckgu : xde larh...ckgu lupe...k..neyh sijil2 bmba awk...
                aku : k ckgu..trime ksh erk...
               ckgu :ok...ap2 pon gud luck yerk kt awk...
                aku : ok..trime ksh ckgu...



          aku pon bla larh dri skolh uh..tp mmg xleyh bla ar ble ckgu gelox time aku ckp aku mntk maktab uh...mcm jht sngt erk aku neyh...hahah...tp musthil ar an aku jht..cume nakal je kot..kot larh..bese ar an..budak2...remaje an aku skrng neyh....haha

                    

2 nchat...:

sitinadzirahali said...

hahahahahhaha . mcm kenal je cikgu tuu . hahahaha

syahiran b0s said...

tau xpe...
tau ar muke aku mke blik disiplin..
dye xtau aku lame doh brubh jdi baek..haha

Post a Comment